dinsdag 26 november 2013

Kies eieren voor je tijd (Boek)

*****
Versla je uitstelgedrag in 30 dagen, word productiever dan ooit, bereik je doelen en realiseer je dromen - sta versteld van jezelf!
Gooi uitstelgedrag voor goed uit je leven, win je discipline terug en ga aan de slag met deze effectieve technieken.
Ik weet hoe je je voelt. Een belangrijke taak op je takenlijst, nog talloze andere plannen en dromen, een deadline die in je nek hijgt... en jij hangt rond op Facebook.

En zodra je besluit ein-de-lijk aan het werk te gaan, bedenk je dat het tijd is om je bureau op te ruimen/je takenprogramma opnieuw in te delen/je mail te checken en ga zo maar door.

Wees gerust. Ik ben de grootste uitsteller die je ooit gekend hebt, ik heb op een bepaald moment maanden lang niets uit mijn handen gekregen. Gelukkig is die tijd voorbij. Inmiddels ben ik productiever dan ooit. Ik schrijf artikelen, boeken, nieuwsbrieven en maak mijn dromen waar. Het was een zoektocht, maar ik heb ontdekt hoe je uitstelgedrag voor goed kunt verslaan!

Op deze pagina vind je de oplossing als je:
•Levenslang van je uitstelgedrag verlost wilt zijn;
•Je dromen echt waar wilt maken;

•Zonder schuldgevoel wilt kunnen genieten van je vrije tijd;
•Niet langer jezelf en andere mensen teleur wilt stellen;

•Jezelf eindelijk onder controle wilt krijgen, discipline wilt opbouwen
en je leven in eigen hand wilt nemen!
Bekijk de definitieve oplossing tegen uitstelgedrag direct! Klik hier...

Mijn naam is Jelle Hermus, en zoals gezegd heb ik jarenlang geworsteld met mijn uitstelprobleem. Dit begon op mijn middelbare school en bereikte zijn hoogtepunt tijdens het schrijven van mijn scriptie. Ook daarna, toen ik mijn eigen bedrijf opzette, schoof ik vrijwel alle belangrijke taken voor me uit.

Ik verspilde mijn tijd aan computergames, het organiseren van mijn taken, het opruimen van het huis en het kijken van televisie. Ik deed van alles, behalve werken richting mijn dromen en doelen.

“Ik werd gek van mijn eigen gedrag. Ik had mezelf niet
onder controle, ik moest uitstellen. Gelukkig heb ik ontdekt hoe
ik daar een einde aan kan maken.”Gek werd ik van mijn eigen gedrag. Ik voelde me waardeloos, machteloos, geplaagd door schuldgevoel en ik schaamde me ontzettend. Ik besloot op zoek te gaan naar hulp, en las talloze boeken en onderzoeken over uitstelgedrag. Langzaam maar zeker werd me duidelijk waar mijn uitstelgedrag vandaan kwam. Ik kreeg het steeds beter onder controle. De kennis en ervaring die ik opdeed heeft mij geholpen te stoppen met uitstellen. Uitstelgedrag is geen vaste karaktereigenschap. Je kunt het aan- en afleren.

Stoppen met uitstellen is makkelijker dan het lijkt. En ik wil je graag leren hoe ook jij jezelf weer onder controle kunt krijgen de komende weken. Nu ik niet langer uitstel heb ik in korte tijd een aantal dromen weten te realiseren. Ik heb meer werk verricht in de afgelopen week, dan ik vroeger in een hele maand verzette!

Je bent niet de enige met een uitstelprobleem.
Mijn onderzoek leverde honderden reacties op van
wanhopige uitstellers die hun eigen gedrag
meer dan zat waren!Je bent niet de enige met een uitstelprobleem
Tijdens de research voor deze cursus heb ik een onderzoek gehouden onder de bezoekers van soChicken. Ik wilde weten of soChicken lezers last hebben van uitstelgedrag en hoe zij zich hieronder voelen. De antwoorden waren overweldigend. Binnen een paar uur ontving ik letterlijk honderden reacties. Veel mensen gaven aan blij te zijn dat ik erover begon, ze hadden het gevoel dat zij de enigen waren met dit probleem.

Ik kan je vertellen, je bent niet de enige. Naast al deze reacties, schreven zich direct na de opening van onze eCursus honderden mensen in. Uitstelgedrag is een groot probleem voor veel mensen, met de technieken in deze eCursus kun je het eindelijk te boven komen.

Maak kennis met de eCursus 'Kies Eieren voor je Tijd'
Ik heb besloten om een uitgebreide eCursus samen te stellen om alle kennis die ik heb opgedaan te delen. Mijn missie is om jou de controle over je eigen leven terug te geven.

Je leert alles wat je moet weten om je uitstelgedrag onder controle te krijgen, zonder lastige psychologische boeken door te worstelen of jezelf te laten coachen door een dure lifecoach. Ik deel alle kennis in duidelijke en heldere taal, precies zoals de honderduizenden soChicken lezers van mij gewend zijn.

Daarbij stuur ik je kleine, praktische opdrachten die je zelfinzicht vergroten en direct toe te passen zijn in je dagelijkse leven. Uiteraard heb ik rekening gehouden met je uitstellende aard, dus je hoeft niet bang te zijn dat je wordt overladen met opdrachten!

De cursus wordt netjes verspreid, en de meeste opdrachten voer je uit terwijl je werkt aan je normale taken. Je bent dus nauwelijks extra tijd kwijt. Sterker nog, je zult direct sneller werken en meer gedaan krijgen!

Wat krijg je als je je inschrijft voor 'Kies Eieren voor je Tijd'?
De eCursus 'Kies Eieren voor je Tijd' wordt je aangeboden via email. Je ontvangt regelmatig een mailtje met daarin de les en de opdracht.
De eCursus duurt 30 dagen en bestaat uit 15 lessen. Je krijgt de stof versnipperd aangeboden om te voorkomen dat je deze cursus zult uitstellen.

Je zult ontdekken hoe je jouw uitstelgedrag onder de duim kunt krijgen. Zodra je twee weken in de cursus bent merk je al enorm veel resultaat. Je krijgt eindelijk de kracht en discipline die je nodig hebt om je taken weg te werken.

Zonder uitstelgedrag kun je eindelijk werken aan de dromen en doelen die je al zo lang probeert te realiseren. Je kunt succesvol afstuderen, moeiteloos je scriptie afronden, je eigen bedrijf uitbreiden, je baas versteld doen staan, hogerop komen in het bedrijf en eindelijk de persoon zijn die je eigenlijk bent.

Je zult eindelijk echt kunnen ontspannen op vrije dagen, omdat je je werk echt gedaan krijgt. Er loert geen uitstelproject meer over je schouder. Je zelfvertrouwen zal toenemen en je zult veel minder stress ervaren.

Dit alles en meer positieve uitwerkingen zal deze eCursus hebben in jouw leven als je de opdrachten uitvoert en de kennis toepast.

Daarbij ontvang je aan het einde van de eCursus dit Anti-Uitstelgedrag Bonuspakket:

•Uitstelgedrag checklist voor in moeilijke tijden

•12 Eenvoudige technieken die je vandaag nog vooruit helpen

•Stappenplan: Wat te doen bij uitstelgedrag?
Deze drie waardevolle documenten helpen je in moeilijke tijden waarin je dreigt te gaan uitstellen. Je kunt ze uitprinten en ze erbij pakken wanneer je ze nodig hebt.

http://www.sochicken.nl/shop/uitstelgedrag/

Geen opmerkingen :

Een reactie posten