dinsdag 26 november 2013

Maak je niet druk wat anderen van je denken (Boek)

*****
Ontdek Ook Hoe Jij Je Niet Meer Druk Hoeft Te Maken Wat Een Ander Van Je Denkt!

Herken jij je in één van de onderstaande situaties?
•Vraag je iedereen om hun mening voordat je een beslissing neem?
•Ben je bang om NEE te zeggen omdat mensen misschien boos op je worden of dat je denkt dat ze je minder leuk gaan vinden?
•Ben je constant mensen aan het helpen?
•Zoek je naar mensen die het eens zijn met jouw mening, dat het goed is wat je hebt gezegd of gedaan?
•Neem je deel aan bepaalde activiteiten alleen maar om indruk te maken op anderen?
•Maak je je meer dan normaal druk om wat voor je kleren je zal aandoen of hoe je eruit ziet?
•Koop je wel eens dingen om indruk te maken op anderen?
•Geef je veel kleine cadeautjes zodat mensen je aardig gaan vinden?
•Vis je wel eens naar complimenten?
•Je doet wat andere zeggen omdat je geen ruzie wilt of ruzie vreselijk vindt.
In het E-book “Maak je niet druk wat anderen van je denken”, krijg je veel tips en ideeën over hoe je je leven kan maken zoals JIJ dat wilt! Je krijgt dit ebook na bestelling als PDF-document toegetuurd per email.

De volgende onderwerpen komen aan bod:
•Je leert hoe je meer zelfvertrouwen kunt krijgen.
•Welke fouten je zeker niet moet maken.
•Waarom je reageert om de manier zoals je doet.
•Hoe je overtuigingen los kunt laten.
•Veel meer handige weetjes en praktische tips die je vandaag al kunt gaan toepassen!
Mijn doelstelling is om je te leren dat je hoort wat anderen mensen zeggen of denken maar dat JIJ zelf kiest of je hier iets mee doet of dat je het totaal negeert.

Laat nooit iemand anders zijn mening, jouw realiteit worden!

Over mij

Ik groeide op in een gezin met alcoholische ouders en was erg onzeker en had totaal geen zelfvetrouwen en maakte me altijd erg druk wat een ander wel niet van mij dacht.

Ik leefde met de vraag:
Ben ik wel goed genoeg? Wat zullen ze wel niet van me denken? Kan ik dit of dat wel?

Mijn moeder heeft zich haar hele leven druk gemaakt om wat andere mensen over haar dachten. Ik heb daar heel veel van meegekregen en ik heb hard gewerkt aan het punt waar ik nu ben en ik kan iedereen mijn punt aanbevelen.

Ik heb gaandeweg gezien dat sommige mensen hun leven indelen om aardig gevonden te worden, gewaardeerd te worden en om goedkeuring te krijgen van anderen. Net zoals ik deed. Vaak ben je niet eens bewust dat je dingen doet om aardig gevonden te worden. Het is meer een gedachte achter in je hoofd dat je dingen doet omdat je zo graag wilt dat mensen je leuk vinden en dat je geaccepteerd wordt.

Stop met je zorgen maken wat andere mensen van je denken. Je zorgen maken wat een ander van je denkt is een teken dat je op sommige gebieden in je leven, twijfel hebt over jezelf of een laag zelfbeeld hebt.

Het goede nieuws is dat je dit kan leren met technieken en bewust worden zodat je gedachten en emoties gebruikt om verder te komen in je leven in plaats van een slachtoffer te zijn.

Nog meer goed nieuws is dat je eenvoudig en snel kan beginnen met leren bouwen aan jezelf en gedachten te gebruiken die je vooruit helpen in je leven.

Het mooiste wat je kunt worden is jezelf! Dat heb ik ook gedaan en laat me je helpen met dit pad naar persoonlijke ontwikkeling.

Je krijgt dit ebook na bestelling als PDF-document toegetuurd per email.

http://justbeyou.nl/maak-je-niet-druk-wat-anderen-van-je-denken/

Geen opmerkingen :

Een reactie posten