dinsdag 26 november 2013

Dr. Jetske’s huidboek - Dr. Jetske Ultee (Boek)

*****
Wat wilde ik graag een boek schrijven over huidverzorging. Mijn hoofd zat zo vol met informatie; dat moest gewoon op papier. Inmiddels zijn we bijna twee jaar verder en weet ik dat een boek schrijven doorbijten, afzien, de moed verliezen en toch maar weer doorgaan is. In de inleiding noemde ik dit boek mijn vijfde kind. Niet alleen duurde de zwangerschap veel langer dan die van haar vier voorgangers, ook de bevalling was een stuk zwaarder. Zo was het een bijna onmogelijke opgave de definitieve tekst af te geven; ik bleef maar het gevoel hebben dat het nog niet helemaal volledig was. Tot ik me op een mooie dag verzoende met het idee dat ik het los moest laten. En dat ik altijd nog een deel twee, drie en vier zou kunnen schrijven.

Veel leesplezier!!! Groeten Jetske

Dr. Jetske Ultee: “Al jaren verdiep ik me in cosmetica. Ik ben overtuigd van het belang van goede skincare, maar geschokt over de onzin in de cosmeticawereld. Er is ontzettend veel mogelijk met de huid en huidverzorging. Vaak kan er al veel gedaan worden met de juiste huidverzorgingsproducten. Er zijn prima producten op de markt, die ook werkelijk ‘goed doen’ voor de huid. Helaas zijn er ook veel onzinproducten.”

Jetske Ultee gebruikt én adviseert graag goede producten. Maar welke ingrediënten doen nu echt wat voor de huid? Om hier een antwoord op te vinden heeft ze zich jarenlang verdiept in wetenschappelijke literatuur over huidverzorging.

De kennis die ze heeft over huidverzorgingsproducten kwam niet zomaar. De afgelopen jaren heeft Jetske Ultee zich ‘gestort’ in de cosmetische wetenschappelijke literatuur met als hoofdvraag: wat is er nu eigenlijk echt bewezen en wat niet? In haar zoektocht naar de ‘waarheid over cosmetica’ viel ze van de ene verbazing in de andere. Ondanks alles verloor ze het vertrouwen in het nut van huidverzorgingsproducten geen moment. Sterker nog, ze raakte onder de indruk van de mogelijkheden en veelbelovende onderzoeksresultaten van bepaalde cosmetische ingrediënten. Goede huidverzorgingsproducten kunnen heel veel doen voor de huid;

•ze geven de huid weer een fris en gezond uiterlijk,
•maken de huid egaler van tint,
•verhelpen oneffenheden als puistjes en andere onregelmatigheden.
Dr. Jetske’s huidboek
Gelukkig bestaan er wel degelijk revolutionaire ingrediënten, die écht iets goeds doen voor je huid. Welke dat zijn, en hoe jij je huid nu het beste kunt verzorgen? Al deze informatie vind je in Dr. Jetske’s Huidboek.

http://jetskeultee.nl/huidboek/
•Binnenkort online via www.huidboek.nl
•Online via www.uncover-skincare.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten