zaterdag 23 november 2013

Super goedkoop boodschappen doen. (Overig)

 *****
- A. Quartier 25 januari 2013

De Plus bij mij in de buurt zal in maart eindelijk vervangen worden door de Lidl.
Dan kan ik super goedkoop boodschappen doen in de buurt. Op dit moment koop ik mijn boodschappen bij de AH, de meeste producten zijn van Euroshopper. Vruchten en groenten koop ik meestal AH merk. Er bestaat ook een Euroshopperpakket met goedkope soepgroenten en slamix. Bij de slamix kun je tomaten, komkommer, binnenkort van de Lidl erbij doen. Zelf je croutons bakken met goedkope Euroshopper slaolie en Euroshopper brood. Beter is het om zelf je brood te bakken. Goedkoop is ook de Euroshopper waszeep en afwasmiddel. Daarnaast koop ik meestal ook spagetti of macaroni van Euroshopper en bruine bonen of linzen. Deodorant en zeep kun je het goedkoopst krijgen bij de Kruidvat (er is ook iets als een Euroshopper merk voor de Kruidvat). Kleding krijg ik soms van mijn moeder of zusje, koop ik tweedehands of bij de Zeeman of schaf ik simpel weg niet aan. Ik heb nog kasten vol. Ik heb een Weggeefhoek voor Zwolle via een ex-collega van me ontdekt op Facebook, waar een en ander wordt aangeboden of waar je zelf overbodige spullen kunt aanbieden, dat is milieuvriendelijk en scheelt ook in de portemonnee. Helaas ben ik te beroerd om naar de markt te gaan, maar daar kan je ook heel goed slagen voor groenten en fruit, vooral tegen sluitingstijd van de markt. Bij de Jumbo het goedkope merk, Aldi, Lidl en het goedkope merk van de C1000, Euroshopper en wat je ook in de gate kunt houden zijn de gratis producten die aangeboden worden op gratis sites. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten