donderdag 28 november 2013

Niets dan de waarheid - Derek Ogilvie - Tom McShane

Een revolutionair boek over de grote vragen van het leven
Derek Ogilvie geldt al jaren als een van de meest opzienbarende paragnosten. Met zijn tv-shows De babyfluisteraar, baby's wil is wet en Family Circle bereikt hij wekelijks miljoenen Nederlanders. Hij gebruikt zijn gave om te helpen waar hij kan. In Niets dan de waarheid zet Derek de volgende stap.

Met dit nieuwe boek wil ik de lezers inzicht geven in hun gevoelens en gedachten. Zo probeer ik te helpen bij de grote vragen in het leven. Ik ben altijd bezig mensen te analyseren en ze te helpen. Als ze goed bekijken wat de symptomen zijn, kan ik ze helpen op een manier die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden.

Al jaren bespreek ik mijn gedachten over de grote onderwerpen in het leven met zenboeddhist Tom McShane. De ervaringen die ik met mensen opdoe in mijn tv-programma's, theatershows en bij private readings gebruik ik om de menselijke geest te bestuderen. Tom helpt me om die ervaringen om te zetten in een programma dat je leert met de grote vragen in het leven om te gaan.

Ik kan uiteraard niet garanderen dat al je problemen verleden tijd zijn nadat je Niets dan de waarheid hebt gelezen, maar misschien heb je wel inzicht gekregen in je gedachteleven en ga je het leven bekijken op een manier waaraan je nog nooit had gedacht.

http://www.uitgeverijcarrera.nl/Niets-dan-de-waarheid-T298.php

http://www.tommcshane.co.uk/

Geen opmerkingen :

Een reactie posten